ღ✹ رویاهاى دست نیافتنى ✹ღ

چه تـــلـــخ است... با بــــغـــض بنویسی با خــنـــــده بخوانند...

ღ✹ رویاهاى دست نیافتنى ✹ღ

چه تـــلـــخ است... با بــــغـــض بنویسی با خــنـــــده بخوانند...


باید فـَراموشت کُـنم
چندیست تمــرین میکنم...
من میتوانـم ! می شـود ! آرام تلقـین میکُنم
حالم،نه،اصلا خوب نیست تا بعـد،بهــتر میشود ....
فکری برای این دلِ آرام غمگین میکُنم
من میـپذیرم رفتـه ای
و برنمیگـردی همیـن!
خود را بـرای درک این،صـدبار تحسین میکُـنم!!!
کـم کـم ز یـادت میــروم این روزگـار و رسـم اوسـت !
این جُـمله را با تلـخی اش ،صــدبار تضــمیـن میکُـنم

نظرات 2 + ارسال نظر
علی بهاری پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ق.ظ

سلام
نمی دونم بیکارید اینارو می نویسید یا واقعا براتون اتفاق افتاده
با دیدن وب شما ُ دلم آتیش گرفت
دلم واسه خودم سوخت
واسه خود بیچارم
یاد روزگاری افتادم که یکیو می خواستم ولی بهش نرسیدم
می سوزم خصوصا بادیدن نوشته هایی مث نوشته های شما
برای دلم که همین الانشم توش ولوله هس ُ دعا کنید

زینب پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ http://labhayedokhte.blogfa.com/

دهانم پر از حرف است.....

اما....

بادهان پر که نمیشود حرف زد!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد